uppdateringen gillas!

Okejjj.. skärpning! min uppdattering är verkligen kass och jag vet om det mycket väl! men har nästan aldrig tid att uppdatera på helger och då glömmer jag alltid bort det på veckodagarna. Men ska se ifall jag ska kunna skärpa mig(?)

Iaf så sittar jag nu utanför klassrummet där resten av min klass har engelska, min lektion var tydligen inställd. Har varit en sväng på stan med John, han kom och hämtade mig så for vi och träffade hans föräldrar också. Köpte hårfärg till både mig och Ester, ska nog bli bra det där;p Imorgon är det lilla julafton hos nå kompisar till johns familj, ska bli skojj. Och när jag slutar idag så blir det stan med Ester och kolla på kläder. Känns som allt vart jätte rörigt nu. menmen iaf lite uppdatering:)! hejjjjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0