Söndag och förskyld..

Sitter hemma och kolla på Sverige/Finland i ishocky just nu, smatidigt som jag pluggar lite smått.

John for hem för typ en timma sedan, eftrsom jag är tvungen att plugga. Men har haft det jätte trevligt i helgen, Fredags drack vi lite och spelade lite bowling med massa trevligt folk:) For hem till John och sov. Sedan på Lördag'n for vi hem till mig, åt middag me hela familjen och nå vänner till mamma och pappa osv. Även det var trevligt och slutat av kvällen blev en sväng till stan.

Visstja. Igårkväll när vi kom hem så såg vi lite på tv med Ester och Marcus. Plötligt hörde vi något och så kollade Ester bakom soffan, där satt en skogsmus! Inte liite panik jag fick då kan jag lova. Ester och Marcus kutade runt i hela rummet och försökte få tag på den medan jag å john satt och kollade på. Marcus fångade den efter att tag och kastade den i golvet så den dog:O :(( HEMSKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0