Tandläkarn

Sitter hemma och ska plugga egentligen, har psykologiprov imorong.. Har även utvecklingsamtal imorgon så börjar inte förrän vid 10:30(y)

Idag har jag iaf varit hus tandläksarn, hade ett liitet hål som måste lagas, så blir att åka tillbaka dit om ca 1 månad. inte speciellt taggande, menmen inte så mycket att göra åt de. Om ca en timma blire iaf träning, var ett tag sedan jag träna, han kommit så mycket i vägen på senaste tiden. men ska bli skoj. När jag kommer hem blire nog plugga hela natten. Ska ringa till John så får han hålla mig vaken, eftersom han ändå jobbar hela natten(;

pusssss


Visstja.  imorgon blir det att lämna in mobilen på lagnig, så har denne finna, underbara telefon tills vidare. Ska be om en lånetelefon däremot:)!


Kommentarer
Postat av: Amanda

uppdateringen.. -.-

2010-11-14 @ 17:23:15
URL: http://amandaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0