Dålig uppdatering

Jag vet att jag inte uppdaterat något idag, men jag vaknade och mådde jätte illa så blev hemma från skolan. Nu mår jag iaf bättre så kommer mig nog iväg till skolan imorgon:)!

Kom in för en liten stund sedan, va och träffade Amanda snabbt. Har även följt me när hon och Emelie skulle sola uppe på skolan här i våran lilla skitby!(; trevligttrevligt. Tidigare så övningskörde jag in till stan, Ersboda. Jag och mamma skulle kolla på en matta till rummet, hittade en svart lurvig en, supermysig! kom även hem me en jacka och en tröja. 

Nu ska jag sova och kolla på Välkommen åter och Kungarna på Tylösand!

 


Sista bilden på nyjackan;p även tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0