Hatar redan den här dagen...

Börjar hyfsat bra, jag kliver upp, klär på mig, sminkar mig osv. Allt som vanligt. Kommer sedan på att jag har min börs i mammas väska. Jag söker rätt på mammas väska för att ta min börs, men den ligger inte kvar där, kollar i bilen, där ligger den inte heller. Troligtvis tappade vi den på SF igår gissar jag på, jag HOPPAS verkligen att ingen har tagit den! Mitt bankkort, skolkort, boxercisekort, 200 kr och myckeeet mer fanns in den... Menmen, när jag kommit över min förlust så går jag mot bussen och när jag är drygt 100 meter från busshållsplatsen ser jag bussen fara där ifrån.. FAAN

Just nu har jag bara lust att går och lägga mig igen och inte kliva upp på ett tag. Förövrigt så håller jag på att bli förskyld också... BLÄÄÄÄH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0