Home alone

Ligger i sängen och har precis vaknat, mår aningen bättre än vad jag gjorde i morse men inte mycket. Klev upp vid 06:10 klädde på mig, åt frukost osv och hade tänk fara till skolan idag... men kände att det skulle inte funka.. Så det blev att gå och lägga sig i sängen igen. Hoppas på att jag kommer iväg imorgon, börjar blir lite långtråkigt här hemma..

Imorgon kommer iaf pappa och Axel hem från Egypten, vill inte ens tänka på hur bruna dom kommer vara.. speciellt pappa.. Men det ska bli kul att dom kommer he, saknar dom faktiskt! har inte träffat dom på två låånga veckor!;o

Nu ska jag iaf lägga mig och kolla på Torkel i knipa en stund!:) hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0