Jag vet att jag suger på uppdatera idag!

Sitter hemma nu och jobbar med min Almanacka medan Ester och Amanda sitter i soffan bredvid mig och håller på göra Amandas läxa. Fast jag har en känsla av att det inte går så bra för dom, inget ovanligt då alltså;)!

Dagen har jag först varit i skolan och sedan blev det stan med Ester och Gustav, vi gick mest runt först sedan skulle vi gå och äta tacobuffe på nattöppet för 19 kr, så vi gick dit och skulle kolla lite, men kom på att vi behöve rabatten som finns i en gratistidning. Så det blev att gå runt heeela stan och söka efter den där jäkla tidningen. När vi hittat den gick vi tillbaka för att köpa mat, men då såg det inte speciellt gott ut så det blev Mias istället!;d haha. 

Nu sitter Amanda och läser om brandsäkerhet och Ester sitter bredvid henne och leker med tändstickor, hon släcker dom med tungan!;o Fast nu har hon bränt sig så nu gav hon upp;)!

En sak som hänt bara någon kilometer här ifrån där jag bor på botniabanan.. Känns jätte hämskt. Vill veta vem det är som har blivit påkörd. Läs HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0