Nyvaken

Vaknade i princip nyss, har legat och sovit i 3-4 timmar. superskönt! När jag klev upp och kollade ut genom förnstret såg jag att snön har kommit tillbaka nu, och mer kommer det hela tiden nu. Blir lite mysigare känsla på något sett:)

Aja, talet jag höll idag gick inte alls bra måste jag säga.. kändes ännu jobbigare att gå fram efter att Pauline och Fairuz just hållit två bra tal. fyfan, jag tappade bort mig, visste inte vad jag skulle säga osv. Tror bara att våran lärare Mia försökte vara snäll mot mig och sa typ några bra kommentarer. Aja nu är det bortgjort iaf:)

En av dom som jobbar på sf som jag, Ester och mamma pratade med för att kolla ifall mamma tappade min plånbok i biosalongen när jag och hon var på bio kom tydligen fram till Ester idag på stan och frågade ifall vi hade hittat den. Vilket vi inte har, men han hade tydligen varit snäll och fortsatt söka den i biosalongen osv. Vilket var supersnällt, men däremot hittade han den inte... Mamma har även ringt till polisen idag, deras hittegodsavdelning(?) självklart fanns den inte där heller... fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0