Budapest

Okej, nu är allt klart! Tränat, duschat, packat det sista och nu ligger jag i sängen för att sova. Lärmet har jag ställt på 04:50 så det är nog dags att somna nu. Nu har jag verkligen börjat att tagga! det här kommer bli underbart! bo på lyxhotell, shoppa, resturanger, labyrinter och mycket mer! kommer bli häftigt. Är iaf framme i Budapest strax efter 12 tiden imorgon.

Sista inlägget nu iaf innan jag far, blir nog ingen uppdaterning medan jag är där. så nästa inlägg blir på måndagkväll eller tisdag:)! ha det super hemma i sverige!


Kommer alltid tänka lite extra på dig!♥




Kommentarer
Postat av: Amanda

pungunge!!!

ni ska ju vara hemma med mig!!!!

2010-10-01 @ 12:56:31
URL: http://amandaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0