Redan nu..

Ja jag har inte sååå mycket att skylla på för jag har varit dålig på uppdatera, men känns tråkigt att uppdatera när man inte har bilder osv. Men ska snart skaffa ny mobil, med kamera! då kommer uppdateringen troligtvis bli bättre.

Aja, igår blev det iaf festligheter. Först på Ersboda där vi fick gratis drickaaa(;)) sedan drog vi vidare till Hörne, hade riktigt trevligt faktiskt! kom hem kring halv 2 sedan direkt ner under täcket och somnade. Imorgon blir det iaf en ny skolvecka och jag hopppas vi inte har några prov eller läxor, för det orkar jag inte.. Men imorgon är det iaf friluftdag om jag inte mins fel:)

Visstja! igår han jag en sväng förbi h&m och köpte ögonskugga och två penslar, framför allt var det bara för att jag ville prova sotning, och jag gillare faktikst:)! riktigt nöjd!


Ögonskuggan&penslarna

Två fyllon som var på "efterfest" hos mig i fredags!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0