Gonatt

Snabb uppdatering innan jag ska lägga mig och kolla på solsida, precis tagit hem nästa veckas avsnitt!:) Känns alltid kul när man ska se den men sen när det är söndag igen och man sitter hela familjen framför tv;n är det inte alltid lika kul att man redan sett det.. aja!

Idag har jag varit hemma hos john, vi for ut en sväng och grillade tillsammans med Jonas, Frida, Linda, Rickard, Lena, Thilde och harry. Riktigt trevligt! Efter det for jag och John vidare ut på en lite längre sjotertur, bara för att köra typ. Så kom sedan hem till middagen och har väl inte gjort mycket alls. Nu ska jag kolla på solsidan så har inte tid att skriva mer! hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0