Helgen

Okeeeej, kommer knappt ihåg vad jag har gjort i helgen men jag har iaf hunnit iväg en sväng på bio, vi såg på Åsa-Nisse, härlig film de! hah visstja i Onsdags eller när det nu var så såg jag även burlesque, och den måste jag säga var grym enligt mig! Aja hur som hälst, lördagen har jag ju redan skrivit om.. ingen toppendag. Även söndagmorgon blev det jaga kor i lagården! haha en stoor jävel hade smitigt denna gång. Sen var vi iaf bara hemma hos John och tog det lungt, riktigt skön dag! Igår tog vi en sväng in till stan på kvällen och skulle fota johns bil, fick inte några riktgit snygga bilder och kameran höll på dö.

Nu sitter jag iaf i skolan efter en seeg morgon.. Guuu va jag hatar denna skola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0