vilken jävla skit dag!

Okej vars ska man börja? Dagen börjar med en tidig morgon eftersom jag och John sköter deras tjurar medan hans föräldrar är i Tallin. Jag gick ut till lagården medan John startade en eld. Jag kom strax tillbaka springandes och sa till john att en av ung tjurarna hade dött, eftersom att den låg helt stilla medan alla andra stod och typ skrek? Iaf så sa John att den troligtvis bara låg och sov, men han följde med mig in och kollade. Det visade sig att den hade brytit nacken.. Så vi var tvungen att dra ut den från lagården. Just innan vi skulle dra ut den slet sig en av dom fullvuxma tjurarnma sig lös och det tog säkert minst 30 min att fånga in den. Tillslut var allt klart där ute och vi skulle börja dra oss mot stan.
Det slutade med att vi bara kom oss till Kroksjö så blev vi invinkade av en trafikpolis.. Slutade med en böter på 3600kr. Dom hade mätt hastigheten på 79km/h på en 50 väg. två km/h till så hade tydligen körkortet dragits in. på väg vidare mot stan senare missade vi systemet. Men nu sitter vi i Mickel och nu kommer Linnea och Tobias. Hoppas på en trevlig kväll nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0