Ansiktsmask

Sitter med Ansiktsmask i ansiktet just nu och lyssnar på musik. Snart är det dax att sova eftersom jag ska upp till hästarna, sista dagen imorgon! Imorgon kommer Emelie och Amanda hem från Egypten! är inte liiite avundsjuk, säkert skitbruna och haft jätte skönt! Har suttit och kollat endel sista minuten resor och blir grymt sugen på att bara dra iväg någonstans, däremot har jag inte pengarna... 

Har kommit fram till några nyårslöften btw!

- Få kontroll på min ekonomi! VIKTIGT 
- Träna
- Och en sista grej som jag inte har tänkt skriva ut;)!

GONATT! skriver när jag vaknar:)!


Kommentarer
Postat av: Sofie

MEN WTF!!!!!! Aja.. hoppas det går för andra!

2011-01-07 @ 01:56:40
URL: http://zofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0