Tidsfördriv

ღ Dag 01 - en nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv



Jag älskar min hund mer än allt annat på denna jord.
Jag har en tvillingsyster som ofta kan vara ganska jobbig, men gillar henne ändå.
Kan inte somna på kvällarna om jag inte kollar på film.
Jag har egentligen hyfsat lockigt hår, men har det aldrig eftersom jag itne gillar det.
Min favorit maträtt är moussaka.
Jag är ganska barnslig enligt vissa.
Jag har väldigt dålig fantasi, kommer aldrig på någonting, tex. nu
Jag bor i skogen, i strömbäck finns typ 50 hus? vet inte exakt
Jag är beroenda av tuggummin, blir galen om jag inte har tuggummi, köper så fort jag har slut. Akut!
Jag går ändast skola vissa dagar. tisdag, onsdag, torsdag och halva måndag
Jag har världens finaste pojkvän!
Det västa jag vet är spindlar, ormar och ödlor
Jag älskar att resa, speciellt till varma ställen.
Jag är jätte kass på att hantera pengar, slösar alltid mer än vad jag egentligen har.
Jag suger på engelska HÖHÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0