Jauuu

Okej.. om vi säger såhär Jag kommer nog inte vara speciellt duktig på uppdatera förrän jag börjar skolan igen. Blir mer dator osv!

Iaf så nyår var helt okej! kanske inget direkt speciellt men vi hade skoj iaf. Blev hemma hos Emma med ett par stycken trevliga människor. Vid 12 slaget drog jag och john ner till stan där vi träffa ett antal vi känner. Riktigt trevligt. Kvällen slutade hemma hos mig med en aningen full pojkvän;d Iaf så sköter ju jag och Ester Emelies hästar i veckan! Bland det drygaste jag gjort helt ärligt! kan aldrig göra något utanför byn i princip. Hästar har smitit, tagit sönder saker, mocka är nog det värsta jag vet och en häst är brunstig, dom blir galna. Bara jobbbigt! nu ska jag över och ta in dom också! Hejs!;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0