Dålig uppdatering

Okej, vad ska man säga? jag har varit en sväng på trästockfestivelen, sov på campingen och partade på. Rikigt trevligt måste jag säga, dock blev det lite slitet så vi åkte hem lördag. Då blev det Jag, John, Ester, Amanda och Gustav hemma hos oss, jätte mysigt. Grillade och drack, sen spöregnade det och blixtrade som aldrig förr.. Hatar det dock! Dessutom så slog blixten ner bara några hus bortanför oss i en telefonledning av något slag, det belv en ordentlig blixt inne i köket och telefonen dog. Kvällen fortsatte sedan med att John och Gustav skrämde skiten ur oss andra i princip och berättade spökhistorier.. Hur som hälst så blir det bara att vara hemme nu tills på måndag eftersom det ska komma två hundar imorgon som jag ska ta hand om. Nu blir det se film. HEjjjs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0