gaaaalet

Tänk ändå att bara fara på bio kan ge en chansen att vara med i en film själv? Nä men idag for jag och Amanda på bio och såg poppers pingviner, förövrigt så var den mycket bättre än väntat. Aja hur som hälst så när vi stod där i kassa och skulle betala biljetterna så började han i kassan berätta om en film han tydligen var inblandad i som skulle spelas in med en ganska så känd/stor producent där dom sökte ett tjej tvillingpar, och då frågade om jag och Ester var sugen på att vara med. Vad ska man svara egentligen? Tänk ändå vilken chans, mångas högsta önskan. Jag ska maila imorgon och säga hur vi vill göra, om vi är sugen på att komma och provfilma. Dock så tror jag inte alls att jag skulle klara utav en sån grej, men det kan ju vara en riktigt upplevlese. Det som snurrar i min hjärna just nu är ska jag, eller ska jag inte? HJÄLP. Åååh får ju panik nästan.

Nu ska jag iaf sova, och imorgon kommer john. Saknar han♥ godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0