Måndag

hejjsan, sitter hemma och har precis varit ute en sväng med hundarna. Nu blir det bara ta det lungt och kanske kolla lite på One tree hill. Har även nyss fått ett svar på mitt mail till datateknikerna. Min dator kommer tillbaka imorgon! Nu har den varit borta i två låånga veckor, och hoppas verkligen inte att dom har tagit bort något på den!
Aja hur som helst så har jag egentligen ingenting att säga, Har iaf köpt Amandas studentpresent igår, hoppas att hon gillar den. Sen så köpte jag även ett linne och en midjekjol till mig själv, eller snarare mamma betalade;)  haha
Slänger in en bild på min sööta syster som just köpt ett kinderägg och fick en bil;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0