Grekland

Satt och snackade med john ett tag och kollade på resor samtidigt. Vart supersugen på att passa på att åka iväg nu när apollo har 2500kr i rabatt. Så jag gick och sa till mamma att jag åker till Grekland i Maj och hon sa bara typ att hon skulle kunna sponsra lite kanske men jag måste kolla så jag får ledigt. Ni anar inte hur glaaad jag blev! Jag ska fan åka! Måste bara övertala John. Man ska ju ändå passa på när det kostar 3500kr att åka en vecka för både flyg och hotel?;D



Grekland 2008(?) kanske det var:)!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, du har väl inte glömt att anmäla dig till min nya tävling på bloggen. 5 st har nu chans att vinna, priserna är 5 st smycken varav 4 ringar och ett armband. Så in och anmäl dig om du inte redan gjort det :)

2011-03-04 @ 08:52:29
URL: http://madebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0