Nu börjar saker klarna

Längtar tills imorgon för att få vara med john!♥ Måste säga att det är nog det ända jag gör nu för tiden, alltså vara med john, och skola såklart. Men jag klagar inte på det, eller jo.. skolan men den skiter jag fulständigt i nu. Har verkligen ingen lust alls att fara på moronen eller överhuvudtaget göra läxor. Gör det enbart för att få pengarna och inte ha två skrikande föräldrar.

Har hunnit med att börja se på One Tree Hill också, så snart är jag väl fast(?) lika bra de! aja ska väl kuta ner och äta strax och sen blir det nog faktiskt att städla lite om jag orkar. HEY.


Kommentarer
Postat av: Amanda

OM INTE DU BLOGGAR SÅ KOMMER JASG HEMSÖKA DIG!! JA, SE DE HÄR SOM ETT HOT!!!

2011-03-22 @ 11:49:03
URL: http://amandaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0