tidsfördriv

Snodde av amanda;d

Lovar du att vara ärlig? Jeppp!
Du heter: Klara
Smeknamn: Tror inte jag har något?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingenaning.
Beroende av: vänner, sen kommer jag inte på mer.
Vem behöver du mest just nu: någon trevlig!
Vad tror folk om dig? ingenaing, mycket blandat tror jag?
Stämmer det? Beror på vad dom tror
Vad får du oftast komplimanger för? vetinte, typ inget?
Brukar du skratta för dig själv? händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: MEN SÅ TRÅKIG!
Var bor du? Strömbäck
Trivs du där: aarå, typ
Sprit, cider, vin eller öl: cider och sprit
Brukar du bli för full: noop
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej 
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Vet faktistk inte.
Hur svarar du i mobilen: hallå?
Vem ringde du senast? John
Antal timmar sömn inatt: Kanske 10 timmar
Sov du ensam: japp
Tycker du om din pappa: Absolut! 
Brukar du komma i tid: tycker jag väl
När mår du bra: När jag är med någon jag tycker om.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Depp
Vanligaste färg på dina kläder: Mest svart
Är du smart: nja, tycker jag väl!
Var du aktiv i skolan: Nejnej! hatar skolan
Vad saknar du: Sommaren
Hade du en bra kväll igår: jadå, hyfsat 
Favorit dryck på morgonen: Ingen
Rakar du benen: Jajemen
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kanske 11-12
Är du blyg? Njaa, oftast typ
Sysslar du med någon idrott: Nej inte nu
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Typ?
Är du bortskämd: Näe tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: sova, ingenitng och sen kommer väl john på kvällen
Vad är det värsta du vet? falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jadu.. mer än vad jag har. näe men vet inte exakt.
Vad behöver du just nu? Skott!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen
Vad längtar du till? Stugan!
Har du bra vänner och äkta vänskap? njaa, någon enstaka.
Vad är det finaste du fått? vetinte.
En speciell dag du minns: jadu, ingen speciell.
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: japp!
Om fem månader: vill jag vara utanför sverige
Du samlar på: inget?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Typ ingen 
Vilken tid gick du upp idag: typ 12
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: japp
Vad ska du göra ikväll: Inte ett skit.
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Stund sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 1
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Solar du ofta: nope ändast på sommaren
Är du bra på att laga mat: Klart!
Gillar du att dansa: Nej
Är du flygrädd: Näe inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, mjölk typ
Vilken är din favoritglass: vetinte
Tror du på ett liv efter döden: Faktiskt 
Tycker du om sushi: hatar det
Vad äter du helst när du ser på film: någonting gott
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: kan jag lova!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ett antal gånger
Biter du på naglarna: nejnej
Röker du: njaäe
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta längre
Senaste låt du hörde: Born this way
Vad gör du på helgerna: Allt möjligt, festar, umgås med männsikor, jadu allt vad umeå kan erbjuda typ? nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0